hubungi saya :)

(Nysa Cake & Cookies)
nysacakecookies.blogspot.com
(email) : niey54@yahoo.com

tel : 013 6770073 , 0126733832

Monday, December 6, 2010

my doll cakes

assalamualaikum & salam sejahtera semua.. semoga keriangan milik kita ... :)

antara yang favorite sekarang nie adalah doll cake...tak kiralah buttercream atau fondant cake..semuanya sedap belaka. Bukan harga aje yang membuatkan kedua dua nya berbeza tetapi kandungan kek dan cara mendeko pun memainkan peranan harga serta kecantikkan doll kek tersebut.Lagi sarat deco nya..lagi mahallah sebiji doll kek itu. !!

saya sarankan utk digunakan sebagai hantaran taupun perkahwinan, fondat doll cake adalah yg terbaik.Utk harijadi buttercream doll kek adalah yg terbaik..sesuai utk seseorang yang istimewa seperti anak remaja serta kanak kanak yang dh pandai jeling jeling make up ibunya...:))


FONDANT DOLL CAKE - harga yang bermula dari RM150/ 1.5kg kadang kadang boleh mencapai kepada RM300 berpandukan kepada berat kek serta ketelitian mendeko gaun si doll nanti ..:)








berbanding buttercream doll cake . lingkungan harga RM120/1.5kg tidak menghalang penggemar kek membuat tempahan. malahan saya telah membuat sebiji lagi buttercream doll cake sebagai pesanan dari pelanggan...katanya'''''anak saya sangat suka...cantik..mula mula taknak potong,,tapi bila dah makan...hmmmm..sedappp.....thankyou Untie sanisah....""..thanks again..