hubungi saya :)

(Nysa Cake & Cookies)
nysacakecookies.blogspot.com
(email) : niey54@yahoo.com

tel : 013 6770073 , 0126733832

Sunday, December 5, 2010

about Me

Assalamualaikum & salam sejahtera...semoga keriangan milik kita....


Kerana gemarkan kepada Channel TLC dan AFC terutama siri Cake Bos, telah memberi inspirasi kepada saya untuk meneruskan minat dan belajar teknik teknik mendeco serta membuat cake dan cookies dengan secara teratur.Malah kegemaran saya menikmati perbagai jenis cake  sememang nya diketahui oleh ahli keluarga dan sahabat terdekat juga menyumbang kepada diri saya terus menceburi bidang cake dan cookies secara lebih serius .


Sebenarnya membuat cake dan cookies jika berpandukan kepada buku kelihatan mudah tetapi ianya akan lebih mudah sekiranya kita mempelajari teknik teknik untuk menghasilkan jenis jenis cake dan cookies dan mampu menarik pelanggan terus membuat pesanan...


Ini yg telah saya pelajari dan saya praktikkan..dan hasilnya... wujudlah nysacakecookies.blogspot.com yang akan memperkenalkan  Nysa Cake dan Cookies saya.
 
Nysa Cake & Cookies bernaung dibawah
SANISAH BINTI ABD HAMID berdaftar No SA009811U yang mana telah ditubuhkan hampir kapada 3 tahun .
Person InCharge :
my self : SANISAH ABD HAMID
my email : niey54@yahoo.com
my contact no : 6013 6770073 -(plse sms before call.)

Semoga Sokongan Anda Semua Menjadi Kekuatan Buat Saya
..Amin..